här råder ett aggressivt krigstillstånd

fotboll... em-kval. Arga rop och skrik från soffan i vardagsrummet. Där sitter maken och sonen. Sonen tar ut alla sorger i förväg....Uppe i 15-åringens rum är det ett helt fotbollslag. Där tror jag att det är andra känslor som råder. Lite mer stillsamt förhållningssätt till fotbollen just... Vart skall jag ta vägen. Tror att jag ska dra mig tillbaka till sängen och läsa en deckare. Lite lagom död och elände som inte påverkar känslorna så mycket....

Annars har kvällen varit bra. Stillsam middag med goda vänner och god mat (som jag hade gjort). Kom precis på att jag måste diska långpannan. Hur kul är det på en skala?

Ha en trevlig kväll. Om det är möjligt....

Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Just det ja...vi skulle ju påminna dig....du ställde den i ugnen ;). Tack för en trevlig kväll och jättegod mat.
Vi hade oxå ungdomsgård när vi kom hem, så nu står det på två tv-apparater med fotboll samt tre datorer. Bättre att hoppa i "bingen" som du skriver. God natt

Hälsningar från : Åsa.S

Aldrig kul att hitta en odiskad långpanna när man skall gå och lägga sig...
ha det gott!

2007-11-17 @ 23:15:19
URL: http://glansigyta.blogg.se
Hälsningar från : Mej

Jag ska genast gå och diska.

2007-11-17 @ 23:20:52
Hälsningar från : Mia

Usch och fy för långpannor! Om dom inte vore så himla otympliga...men annars hade det väl varit kortpannor??!! Det borde finnas blötläggningsmedel ute i handeln, sånt som vi har på jobbet, det är superbra! ALLT lossnar hur lätt som helst...Miljövänligt????? Tjaaa, säg det... :-)

2007-11-18 @ 13:14:21
URL: http://matmia.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits