Bloggar man saknar

Det ändrar sig därute. Åsa har skaffat lösenord. Hmm vafför gör hon på detta viset? Finns säkert nåt skäl. Men jag vill läsa hennes blogg.

Sen en annan som bara försvann en dag var Badtanten. En så kul blogg som handlade om livet i ett badhus. Där kunde man läsa om allehanda händelser. Kul var det.

Och så var det Eva som tog time-out på Insyn i ett vardagsliv. (hoppas operationen har gått bra)

Ja och ibland så tappar man bara bort folk eftersom jag var tvungen att installera om hela skiten när Windows hade havererat. Men Eva du kanske kommer igen. Och Åsa, om jag ber supersnällt så kanske jag kan få lösenordet. Och Badtanten? Vart tog du vägen?


Kommentarer:
Hälsningar från : evans

Visst är det tråkigt när bloggar försvinner! Ha en bra dag!

Hälsningar från : Mia

Jaaaa, jag har också några som försvunnit, bl.a Badtanten, jisses vad man fick skratta där ibland! *L*

2007-11-29 @ 17:14:13
URL: http://matmia.blogg.se
Hälsningar från : ejmis

Håller med...när någon helt plötsligt bara försvinner ur bloggvärlden så blir det ett stort tomrum...

2007-11-29 @ 20:11:26
URL: http://ejmis.blogg.se
Hälsningar från : Cim

Hej gumman, tack för din kommentar.... Har vi hörts förut??? Har så taskigt minne så jag skäms... Ja, Åsa har lösenord, har du fått det eller ska jag fråga om det åt dig.. (Jag har fått det. Skriv på min blogg i så fall=).) Ja, visst är det knepigt, men det finns en orsak till allt...
Ha en underbar kväll där...
Kramen på dig!!!

2007-11-29 @ 21:03:35
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits