utmanad - igen

Denna gång får jag anta utmaningen! som kom från Karin,

Klädsel:
Korta jeans och svartvit tunika.
Frisyr: Lite kortare än tidigare, rätt nyklipp faktiskt
Låt: För tillfället gillar jag hela Bryan Ferrys Dylanesque
Tv: CSI
Vill ha: Balans i livet
Roligaste: Att umgås med nära och kära och att resa
Senaste person som sov i din säng: Jag och min man
Såg dig gråta: Maken igen, gråter faktiskt väldigt lätt, behövs inte mycket.
Fick dig att börja skratta: jag skrattade ne hel massa igår kväll. Trevligt värre var det.
Gick på bio med: i helgen mmed min "Allt om min pappa"
Du gick på stan med: Samma igen, Vi är väldigt tvåsamma just nu :)
Skickade ett e-mail till dig: Till min väninna som jag ska till Varberg med om 14 dagar.
Har du någonsin sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Japp
Bråkat med ditt husdjur: Ja, typ när han hade gett sig på och äta upp skåpsluckorna. Eller ligger i soffan och sover den ögontjänaren.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej som tur är.... det vore ju hemskt
Vad är du mest rädd för: Jag är rädd för både det ena och andra men försöker låta bli det för det försör bara ens liv.
Vill du gifta dig: Nej, jag hoppas att jag fortsätter vara gift med den jag redan är gift med :)
Vem hatar du verkligen: Jag hatar ingen
Varit kär: Ja
Kör du bil: Ja,det är kul. Nu har jag på äldre dar fått en egen dessutom men jag försöker att inte köra så ofta. Det är skönare att cykla.
Har du ett jobb: Ja
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, men ibland vill jag vara ensam också.
Är du ett hälsofreak: Om du frågar mina vänner och mina arbetskamrater är jag tidvis plågsamt hälsosam. Men det handlar nog mest om dem tror jag.
Är du ensam nu: Ja, maken och sonen i affären. Dottern är i duschen så det räkanr jag som att vara ensam.
Typ av musik: Gillar mycket. Allätare.Men inte dansband.
Parfym: Elizabeth Arden "Provocative Woman"
Månad: Född i januari, vintern är helt OK, men bäst är våren
Mat: Är gott.
Dricka: Beror på vad man äter och vilken dag det är. Vatten på vardagarna. En öl i goda vänners lag eller ett gott vin till maten
Godis: Choklad
Djur: Cocker spaniel och diverse dammråttor. Mössen på vinden har vi tagit död på

Puh det var en del det. Jag skickar den vidare till Pia och Helena. Så får vi väl se om de antar den så här i maj månad.

Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Ok....ska försöka svara på allt detta i morgon...idag har jag ju varit o tittat på demonstrationstågen så jag är helt slut >:)

2007-05-01 @ 19:32:23
Hälsningar från : Karin

Duktigt moster, det var kul att läsa!Vi ses på lördag, jag och mamma har styrt upp lite verksamhet, så vi dyker upp i samlad trupp!Kul!


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits