olsson+gök

olsson: du verkar föra en mycket anonym tillvaro i bloggvärlden. När du skriver kommentarer "fastnar" de inte av någon outgrundlig orsak... jag har i vart falll läst och begrundat dina visa ord.

Nu är det senan natt. jag ska gå och lägga mig. I morgon är det Kristi flygare.... visst låter det vanvördigt så jag skriver "Kristi Himmelsfärd" som det egentligen heter.

I morgon skall man gå upp och ha gökotta.- Dvs upp och lyssna efter göken denna opålitliga och egoistiska fågel.....
 
Så här ser den ut!

Jag ska sovanu, så gott det nu går. 
Sen är det dessutom " Folknykterhetens dag!" idag i morgon. Lite bildning skadar aldrig!

Kram på er alla!

Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Trevligt att ha er här igår.....har varit ute i morse med stavarna !

2007-05-18 @ 12:36:50
Hälsningar från : anonyma olsson

Fastnar inte ens på bloggen då e man grå.
Känner mej som han i "macken"med den vita opeln.

2007-05-18 @ 13:14:20

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits