och jag ska prata om planering...

Igår när jag var ute och sprang så planerade jag i huvet min träningsvecka. I morse stacka jag iväg till jobbet och mötte en av mina kollegor i entrén. "Då ses vi kväll klockan 18!" Va tänkte jag och se så asa jag det också.... Vad ska vi göra ikväll. Vi ska ju ut och äta. Ja just det . Och jag som planerat att träna och med dittillhörande allmänna göromål läs hårtvätt.. Jag fick raskt kast om i hela schemat och ändra planerna. Jag fick in ett annat träningspass tidigare på dan i alla fall. Så jag anlända nyduschad och fräsh till restaurangen. Och vi hade en både trevlig och rolig kväll.
Bara för detta måste jag nu vara tidigare på jobbet för att göra det som jag inte hann idag. Så är det.

Nån gång kanske jag lär mig att öppna almanackan innan måndagen.

OK Karin nu har jag skrivit två dagar i rad!

Kommentarer:
Hälsningar från : P

Självklart fixar jag dina slingor....Helenas & Pias slingverkstad kanske ska återuppstå ? Jobbar dock hela veckan samt helgen....slutar 18 både lördag i söndag....

2007-05-08 @ 06:21:36
Hälsningar från : Karin

Jag är mycket impad...

Hälsningar från : Sigbjornkatharina

Very informative...God Bless

2010-02-17 @ 12:50:55
URL: http://sigbjornkatharina.3steps.com

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits