förvirrad kvinna

skrev häromdagen ett inlägg om min förvirrade man.... idag kan jag sälla mig till de förvirrades skara..... Först höll jag på att glömma gå från jobbet.... haha jag var sen alltså. Det var egentligen bara fråga om att åka hem om affären och sen hämta träningskläderna. Ja jag vet att det är snudd på oanständigt att träna tre dar i rad. Men jag gör olika saker i alla fall. Sen när jag kom hem så fastnade jag i pulsklockevärldens mysterier... Plötsligt var det lite bråttom. Jag drog ihop dragkedjan på väskan och stack iväg. När jag kommer fram upptäcker jag att jag inga skor har. I och för sig inte hela världen jag skulle på bodypump. Men jag gillar att ha skor. Vad göra. Ringer den förvirrade mannen som snällt sätter sig i bilen och kör ner till gymmet med skorna. Jag sprang ut på gatan i strumplästen för att fånga upp dessa. Jag hade inte bara glömt skor utan också nya underklader. Och det vet alla att det är okul. Hmm. Men allt löste sig til det bästa.

Det knäppa var att jag tänkte på just det strax innan jag satte igång med klockan.... Jag ska inte glömma det och inte det......

Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

det är det jag har misstänkte hela tiden...för mycket träning ger dåligt minne...eller är det åldern.

2007-05-30 @ 23:03:11
Hälsningar från : Karin

Hehe, det är nog åldern som börjar ge sig till känna =) men om du tränar håller du dig yngre ivf...jag är bara 25 och förvirrad, haha!Undra vad jag ska göra åt den saken?


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits