en utsliten fras...

---skulle kunna ha varit inledningen på mitt inlägg idag. Det är verkligen skönt med fredag. Men jag skriver den inte. Frasen alltså.
Lyssna på P1 är riktigt trevligt så här på fredagen. Har kört bil från ett regnigt Göteborg. Lyssnade på radion så nu var jag ju bara tvungen att fortsätta. Här kämpar solen som bara den för att komma igenom molnen. Vi får väl se.
Nu ska här fuskstädas, tränas och sedan grilla Kanske grillas lite emmellan.

Sen är det SPA-helg som hägrar. Detta är tedje gången som vi har bokat in denna helg så nu hoppas jag inget oförutsett inträffar. Vi får väl se.

Till alla: Ha en kul/skön/slapp/vilsam, välj vad du vill, helg!

Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Det låter helt underbart...Spa-helg.....För några år sedan var mamma, mina systrar,två svägerskor och jag en hel vecka på Spa....det var helt underbart.

2007-05-12 @ 08:01:08

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits