om nu någon tror att jag slappat till så....

kan jag meddela att så inte är fallet. Jag har fortsatt mina regelbundna besök på gymmet. Nu har jag dessutom börjat komplettera med lite utespring. Och då pratar vi alltså om motion inte spring på lokal. Senaste veckan ser det ut som följande:
I måndags core + att jag sen sprang en runda utomhus på cirka en halvmil (visst låter det väl mer än fem km?). Idag onsdag skall jag snart bege mig iväg för ett pass bodypump. Däremellan har jag hoppat över ett spinningpass till förmån för en kvällspromenad med dottern. Solen skiner ju trots allt ute.

Annars har jag haft lite flyt idag. Kom till däckbytarfirman tio minuter försent. Men den rare pojken där sa att vänta en stund så fixar vi det! Heder åt en sådan gosse. Sen lämnade jag in cykeln där stödet var sönder och däcket halvrisigt och belysning saknas.... detta kommer att bli dyrt.... Kan alla vara vänliga att hålla tummarna för att det går att fixa mitt stöd. Cykelmannen så mycket bekymrad ut när det gällde detta.
Sen precis innan stängningsdax hann jag skutta in på sportaffären för att hämta de varor som dottern hade lagt undan.

Ja detta var en kort rapport. Nu ska jag packa väskan för att gå till gymmet.

Kommentarer:

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits