var det allt???

så känns det just nu. Var det allt? Har hela semestern redan bara dragit förbi. Jag skall väl inte precis klaga eftersom jag lyckades med att pricka in Greklandssemestern när det regnade som värst. Denna vecka har trot allt varit hyfsad ur vädersynpunkt. Men när jag nu ser tillbaka så tänker jag att det hade varit skönt att ha en vecka till med lite slappartid här hemma. Ja, ja man kan ju inte få allt. Och jag har lite dagar att ta ut framöver. Vi skall ju till fjällen också vad det lider.
Som tur är har jag planerat min tid lite bra så att det inte är alltför mycket inbokat de första dagarna. Jag kan börja med en mjukstart.
Annars har helgen varit mycket trevlig med goda vänner på besök. Hunden var på oväntad visit hos ett par kompisar och det visade sig att våra hundar kom utmärkt bra överens vilket de inte har gjort tidigare i andra sammanhang. Det var ju jättekul. Det kna underlätta både deras och vår vardag framöver. För hur det än är så även om det är trevligt att ha hund så är det inte helt enkelt alltid med bundenheten.

Nu känner jag efter lite till.... och ja det är nog rätt OK att börja jobba igen i morgon. 

Kommentarer:
Hälsningar från : Olsson

Ett par timmars jobb räcker så känns det som vardag igen.
Ösregn hela dan gör det inte fullt så tungt antar jag.

2007-07-23 @ 20:26:15

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits