vackert på vänern

idag var vi och hälsade på systern i Österäng. De har köpt en motorbåt så vi tog en tur på Vänern. Så bra det var. Vi åkte ut till en ö och där både fikade, solade och badade vi. Till och med jag badade. Och det var, vad skall man säga, uppfriskande. Det var ju inte direkt varmt men ändå.

Idag har jag också lyckats med att bli lätt röd i ansiktet. hela tiden när vi var i Grekland smorde jag mig och hade mig och brände inte nästippen en enda gång..... ack, ack, förhoppningsvis lägger det sig till i morgon.

Kommentarer:
Hälsningar från : Henryrachel

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits