besviken vän

På Gothia idag träffade vi gamla kompisar. Regnet hängde i luften men det brt liksom aldrig ut utan vädret blev allt bättre. Min vän var mäkta upprörd : Här har SMHI datorer och allsköns annan teknisk apparatur. Sen säger de att det skall komma in åtminstone två stroa regnområden över oss. Gör det det? Nej solen sken i princip hela dagen. Regndropparna var relativt få. I och för sig var det ju skönt med uppehåll men han tyckte att man kunde ha lite större förväntningar på vädertjänsten. "Vid min ålder kan man få lov att irritera sig på sånt" sa han avslutningsvis. 

Det var i alla fall väldigt kul att träffa dessa gamla vänner och se på ungdomsfotboll tillsammans. Det är väldigt kul måste jag säga.

Sonen har nu en förlust och en oavgjorde match i bagaget. De var jättebra idag och det laget de mötte var mycket nöjds med oavgjort. Gårdagen var däremot en dag att glömma. Pojkarna spelade verkligen inte bra. I morgon väntar ett engelskt lag. 

Däremot var det lite käckt att gå på allsången på Liseberg. Py Bäckman sjöng mycket bra, men för lite. Sen hade jag en trevlig kväll med väninnan.
 


Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Mmmmm det var mycket trevligt, visst var det ett fint kort jag tog på er ???

2007-07-17 @ 21:50:28
Hälsningar från : Karin

Heja heja Erik!!!Nu får han klå de!!!jag håller tummarna att det går bra i fortsättningen...


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits