up to date

vet jag inte om jag är men detta är i alla fall en uppdatering. Ordet uppdatering förresten är väl lite tveksamt. Ur strikt grammatisk hänsyn menar jag. Typiskt svengelska. Funderade just vilket som skulle vara ett riktigt "svenskt" ord.
Denna vecka har det inte hänt mycket. Förutom att jag faktiskt varit hemma i tid alla dagar. Förskylningen har gått över. Det är skönt. Jag har varit och tränat flera gånger. Nu är det vå dagar innan helg. Imrogon blir det en tufft lång dag. Börjar redan klockan 7.... ja just det på morgonen. Det är verkligen inte kul tycker jag som är en väldigt trött människa vid den tiden på dygnet.
Sen är det väninneträff på  kvällen. Kul, kul.

Sen på fredag har jag planerat in en sån där bra dag där det inte är så mycket inbokat. Det är verkligen skönt såna gånger.

Nu ska jag snart packa ihop mina träningsgrejer för ett pass på gymmet. Idag är det bodypimp på programmet. Det är alltid käckt.

Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Du är redig du....har de varmvattenbassänger i Gbg ? Skulle kunna tänka mig börja simma....

2007-01-17 @ 22:30:25
Hälsningar från : Karin

Ja, du är fasen grymt ambitiös när det kommer till träning, jag vill bli som du när jag blir stor!!!Hihi...Bra att du tar med dig morbror med, han behöver också röra på sig,det är ett släktdrag,hehe!

Hälsningar från : Jag

Karin!
Morbror är jättduktig. Jag tror inte du har sett honom sedan i maj... Du skulle bli grymt överraskad. Vi får nog ses snart.

2007-01-19 @ 11:26:59
Hälsningar från : Karin

Ja, det måste vi nog, så jag får kolla av den Ericsonska generna, hihi...=)Jag inväntar en inbjudan till Villa de la Alingsås,hihi!

2007-01-20 @ 10:49:18
URL: http://karinrosa.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits