torsdag och födelsedag

dock ej min utan makens (så om ni mot förmodan blev oroliga har ni inte glömt mig. Han är så nöjd. Just nu sitter han med sonen i soffan och ser på fotboll. Att det kan finnas så mycket fotboll på tv:n. Jag  upphör aldrig att förvåna mig över detta. Och att det dessutom kan vara kul att se på jämt. Ibland ser de på repriser av gamla matcher. Ja ni hör hur vi har det. Det är nog enbart av detta skäl som vi har två tv-boxar hemma. Hur skulle man annars kunna prioritera fotbollen framför intressanta dokusåpor????
Födelsedagen förlöpte för maken på ett positivt sätt. Först firande på morgonen. Fint skärp och en fin piké från hustrun. Marit Bergman-skiva från barnen. Han var verkligen nöjd. Sedan mycket god middag på kvällen. Kan man ha det så mycket bättre :)
I morgon är det fredag. Det är härligt. Sen är det lördag med Bingolottförsäljning. Vilket är pest. Det kommer säkert att regna!!! Men en timme kan man väl förmodligen stå ut. Sen är det gjort.

Kramar till alla!

Kommentarer:
Hälsningar från : Anonym

grattis till den ett år fysiskt äldre. men i kroppen som en 25-åring.

2007-01-12 @ 14:28:46
Hälsningar från : Me

han hälsar och tackar. just nu skuttar han runt och städar toaletter!

2007-01-12 @ 17:57:18
Hälsningar från : Anonym

de nya a-kassereglerna är verkligen skitkul. om ett par veckor kommer jag till Er, så ni får försörja mig. är det mottagningen man skall ringa?

2007-01-15 @ 08:58:52

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits