detta var trist

sov uruselt och vaknade inte alltför glad denna morogn. Maken lockade med träning och jag föreslog glatt att han skulle följa med på spinning framåt kvällen. Visst. Nu är det bara så att efter en stund kände jag det där bekanta kliet som man kan få i halsen så där i början av en infektion plus en lite diffus snuva.... det var bara att boka av. Jag hade verkligen sett fram emot detta. Ja, ja som sonen brukar säga, det är väl inte så mycket man kan göra åt detta. Man ska väl allt vara rädd om sig och inte utsätta den gamla kroppen för allt för stora påfrestningar.

Så det får bli en promenad i stormen med hunden. Det kan ju också vara trevligt.... eller???

Kommentarer:
Hälsningar från : lilla jan

Hånglade vi?tror inte det ,men jag är halv dassig i halsen mm(trots honung)Jag som brukar klara mej från förkyldnin ,tror att det är vädret, vi behöver sol(tänker sola på solarium)eller så åker vi till thailand i 3 månader.

2007-01-09 @ 22:36:29
Hälsningar från : r1

för mycket hångel alltså. ja, jag har skitont i halsen.

2007-01-09 @ 23:07:01
Hälsningar från : r2

Här är en ynkling till, det måste bero på grupphångel

2007-01-10 @ 14:32:01
Hälsningar från : Me

Ahaaaa.... nu förstår jag. Jag tror att jag är litet bättre. Tror tom att jag skall träna lite försiktigt kanske idag. kanske ändå inte ändå. tror i stället att jag ska ta ner julsakerna.

2007-01-10 @ 17:06:14

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits