nöjd? .... ja!! lycklig???? orolig?...ja!!!

Jag är extremt nöjd med mig själv. Sitter i ett relativt sett nystädat hus. Allting beror på vilka ögon man betraktar saker och ting med.

Men jag väljer att se det som så här:

Huset är städat! Punkt.

Lycklig är jag aldrig nära jag städar. Men jag är väldigt nöjd.

Jag är lite orolig över amaryllisen. Jag har vattnat den idag. Då ändrar sig tyngdpunkten.... då händer det saker.

I morgon återkommer jag med bilder. Ska försöka tubba dottern till att ta bra bilder. Vi ska gå en sväng på stan så då kan jag hitta medel att muta henne med :)

I övrigt är det tradtionstyngda händelser på gång i morogn. Julgodis! Detta brukar vi göra ihop med gamla vänner. Vi ses typ en eller två gånger per år. Men traditionerna gör att vi ses. Det är en grej som är bra med traditioner: 
- Man ses!

Kommentarer:
Hälsningar från : Libanmargit

Very interesting site, beautiful design, thank.


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits