As usual

Inte same peocedure.... utan nu regnar det som vanligt eller snarare lite snöblandat. Men för att så här årets sista dag ändå påminna om att det faktiskt finns en sol kommer här lite skymningsbilder från gårdagens promnad. Temat var vatten och då inte sånt som faller utan sånt som redan är på marken.

image239

              
                         

Det blå är alltså himmel och eftersom det är mitt i vintern var solen på väg ner fast klockan var tre. Det var oerhört mycket människor ute och gick igår. Alla såg glada ut.

Annars har maken drabbats av en mindre motgång. Han skulle sjunka ner i soffan för att vila sig inför kvällen. DÅ hade vår tv-box gått sönder... sånt är inte kul! Han fick efter att ha felanmält osv pallra sig upp på andravåningen och koppla ur dotterns. Ja, allting löser sig.

Med detta önskar jag alla ett Gott Nytt År med förhoppning om mer vatten i form av snö resten av vintern och åtminstone lite mer blå himmel än den senaste månaden.


Kommentarer:
Hälsningar från : Eva

Ja, jag hoppas också det blir mer snö - och mer blå himmel! Hela december har känts som en enda lång, blöt höstdag. Ha nu en riktigt skön nyårsafton - och ett gott nytt år!
Kram

Hälsningar från : Åsa.S

Gott Nytt År på dej!!!

2007-12-31 @ 20:15:15
URL: http://glansigyta.blogg.se
Hälsningar från : Inga M

Håller med! Jag vill också ha snö och lite ljus nu!

God fortsättning!

2008-01-01 @ 08:48:21
URL: http://inga.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits