Skagen 2007

SKagen 2007

Så här glada var alla flickorna när vi åkte iväg på torsdagen. Ja det är i alla fall halva gänget. Jag var för övrigt ruskigt imponerad av min nya lärdom att ta panoramabilder. Vet inte riktigt om det uppskattades av de objekt som skulle fotograferas och var tvungna att antingen sitta stilla eller flytta sig så att de kom med i bild....

Vi kom i alla fall lyckligt och väl fram till Skagen (tack vår busschaufför) och njöt hela helgen av det absolut väldigt trevliga sällskapet samt av att inte besöka en enda finkulturell plats.

På fredagen firade vi födelsedag. Det var såväl skönsång, kalas med tillhörande lekar som firande långt in på natten.
image87

Nästa dag hittade vi en plats i solen. (ny panoramabild, nästa år ska jag lyckas fånga samtliga på en bild)

Lördagen slutade med ett extremt trevligt restaurangbesök samt olika grader av utgång.

Eftersom dottern har fyllt mitt kameraminne med musik blev det inte så många bilder....
Men här kommer lite ytterligare några

 Kväll hos harald Pata pata

 Kalas              

Ja och nu så är det onsdag och med lite distans konstaterar jag att det som alltid finns kul minnen att foga till de tidigare: 
-"Hjälp, hjälp, eld"  
-"Äsch det kan inte vara så allvarligt, hon skrattar ju"

Och idag börjar jag känna mig som den normaltrötta medelålders kvinna jag är.

Kommentarer:
Hälsningar från : Olsson

Se va bra det blir när man packar för soliga o roliga dagar.
Ett tips
nästa ggr du behöver hjälp, ring mej
så kommer jag på korta snabba ben direkt(inte efter 4tim)

2007-08-28 @ 22:13:23
Hälsningar från : Olsson

Onsdag?????
hos mej e de tisdag.
29år e ingen medelålder.

2007-08-28 @ 23:03:26
Hälsningar från : jag

juste ja! tisdag menade jag:P XD

2007-08-29 @ 17:31:26
Hälsningar från : Nonno

Snygga vi är på kort! speciellt pata pata, & syster lillJan :)Tänk att det är ett helt långt år kvar tills nästa resa. Underbart med kontraktet Lilian!! Puss & Kram

2007-08-30 @ 07:52:48
Hälsningar från : Karin

Herregud, det ser verkligen livat ut =)

Hälsningar från : r2

Gu va kul vi ser ut att ha, de skulle bara veta att det var kuligare i verkligheten

2007-08-31 @ 11:43:43
Hälsningar från : r1

haha... roligt! jag har en hel del finingar jag också. skall försöka komma ihåg hur man gjorde.

2007-08-31 @ 13:03:07
Hälsningar från : r1

jag har uppdaterat :)

2007-08-31 @ 13:21:10
URL: http://shitlist.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits