rivstart

efter förra helgens dekadens har hela jag varit i olag. Veckovill och utmattad. Jag har ändå nu genomfört en hel arbetsvecka, inte dåligt må jag säga. Sommaren har varit urusel på många sätt. T.ex. har jag och mitt gym inte riktigt varit on speaking terms... vilket innebär att konditionen inte direkt är på topp. Dettta kan ju ha påverkat förmågan att klara av föregående helg Skagentöserna.... Mn borde varit mer fysiskt på topp....

Men nu mina vänner är jag på banan igen, eller kanske man ska säga på cykeln. Två spinningpass har avverkats. Det sista idag. Det var riktigt besvärligt. Maken hörde någon säga när det uppenbarade sig vem som var ledare på passet  "-nej är det HON, varför kan de inte skriva ut vem som har passet INNAN".... nåväl efter en halvtimmes cyklande i uppförsbacke i stående position var jag rätt mör och då var det till min förvåning två "tunga" låtar kvar. Men skam den som ger sig..... med lätt krampkänning och med ben som stockar stappalde jag ut från spinningsalen.... rätt nöjd med mig själv.

Nu känns det bra. Vi har käkat biff och druckit upp en av vinarna som inköptes förra helgen. Ja Nonno, det var helt OK vin. Så du får inte mina återstående fem flaskor som finns kvar i den kartongen.

I morgon är det lördag och inga tider att passa. Gôtt mos.

Kommentarer:
Hälsningar från : ejmis

Jag skulle vara helt död efter 3 spinningpass!!
Raska promenader räcker för mig... ;)

Hälsningar från : Hp

Svar: De var så lite så. :) Ja, kappahl är helt ok.

2007-09-01 @ 10:11:12
URL: http://hanipaj.blogg.se
Hälsningar från : Jag

Nu var det som tur bara två pass! Och ja, idag känner jag mig lite mör...

2007-09-01 @ 18:27:31

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits