lyckliga pojkar

blev det i hemmet. Jag lyckades med vad många andra inte gjorde - nämligen att köpa två biljetter till hemmamatchen mellan Elfsborg och Valencia.

Maken och sonen blev mycket glada och maken funderade till och med på om det fanns någon form av förtjänstutmärkelse att dela ut till mig som hade ordnat detta så utomordentligt bra. Däremot tyckte dottern att jag var usel eftersom vi över huvud taget inte hade frågat henne om hon ville följa med. Och det kan man kanske tycka men för att man skall köpa biljetter för 500 kronor så bör det väl finnas ett rätt stort fotbollsintresse eller åtminstone att man håller på någondera lagen. Så nej det fick bli en pappa - son grej i stället.

Nu har vi varit ute och blivit myggbitna. Det är väldigt skönt med värmen. Dags att sova.

Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Är du hemma något idag ? Ska till Alingsås en sväng

2007-08-11 @ 10:16:11
Hälsningar från : Knutfatima

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits