Valet....

... en rysare. Hur ska det gå, vem vinner och vem försvinner. Jag säger bara det att den som har åsikter om vad som händer i politiken de närmaste fyra åren och inte har använt sin rättighet att rösta behöver heller inte ha synpunkter. Så gå och rösta.

Vad som är kasst med att vara röstmottagare är att man inte kan sitta hemma i soffan och ha valvaka. För det är ju ändå rätt kul. Men i det stora hela överväger fördelarna. Det känns också lite högtidligt att få var en liten maska i demokratins väv.

För den som undrar så är jag hemma på en paus igen!

Kommentarer:
Hälsningar från : r1

de visar absolut inget kring valet på tv. detta gör mig irriterad.

2006-09-17 @ 17:16:29
Hälsningar från : Me

Och detta skall vara public service....

2006-09-17 @ 18:32:57
Hälsningar från : R3

Där ser du....skaldjur o alkphpl inte bra. Vad många raster du har haft......har ni inte haft några röstare i lokalen ?

2006-09-17 @ 19:14:49
Hälsningar från : Me

Jobbade 8 timmar under perioden 8 till 20 därav rasterna. Sen var jag hemma c:a 1.30 suck e trött idag

2006-09-18 @ 11:12:33

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits