skall jag byta design på min blogg?

Detta måste vara ett praktexempel på ett i-landsproblem. Skall jag ha den eller den. Nu har jag bytt förresten, vill ju inte verka rigid och okunnig. Läste förresten i bladet i morse att regeringen vill slopa skattesubventioneringen för företagen när man hyr ut datorer till sin personal. Det var bl.a. olönsamt för de stackars löntagarna under år två och tre i de ohemula hyresavtalen som de tvingats ingå med sina arbetsgivare. Snällt säger jag. IT-branchen bävar och hur ska det nu gå med datroiseringen av det svenska folket... eh höll på att skriva folkhemmet men det är ju nedmonterat sedan länge.....

Kommentarer:
Hälsningar från : hemulen r1

japp. jag tycker faktiskt att alla som jobar skall få tjänstebil och mobiltelefon och gratis thailandssemester. jag förstår bara inte varför det skall vara så svårt att få igenom!

2006-09-25 @ 21:51:11
Hälsningar från : Me

Kära Hemul!
Jag tror att du har hittat ett gott argument till varför vi väljare verkligen ska rösta på dig nästa gång det blir val. Mer nödvändigheter till folket. Ja, ja, aj aj aj

2006-09-25 @ 22:30:09
Hälsningar från : r1

och hur gick mötet? bra hoppas jag.

2006-09-26 @ 19:08:27
Hälsningar från : Me

Mötet igår gick bra idag har det varit annat. Men bra.

2006-09-26 @ 20:41:27

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits