plastikkirurgi

nu är han opererad, maken alltså, på privatläkarmottagningen. Av en kinaman. Men han tog ju i alla fall emot mig snabbt och då kan det vara värt pengarna funderade maken. Han är nöjd och då är jag i nöjd.

Igår var vi på ett trevligt och glatt kallas där diverse skaldjur inmundigades. Man blir väldigt trött dagen efter av skaldjur har jag förstått efter att ha läst mina väninnors bloggar. Skönt då vet jag att det var maten och inte drycken som orsakade dagens trötthet.

Idag har vi sett sonen vara med och vända 3-0 till 5-3 under den andra halvlek. Det var ett glatt gäng pojkar som efter ett antal förluster sprang av planen.

Sen måste jag bara säga något om vädret. Det är ju så härligt. Ute och gick med hunden. Sen satt jag en stund på altanen i solen och läste. Så skönt.

Nu är det snart dags för nästa kalas. Fler skaldjur men eftersom jag skall upp i morgon får jag väl se till att de får möjlighet att smältas i fred i kroppssystemet.

Kommentarer:
Hälsningar från : r1

det är vetenskapligt bevisat att räkor och bröd är en olycklig kombination. faktiskt.

2006-09-16 @ 17:54:49
Hälsningar från : R3

Ibland tror jag att du läser läkarboken som jävulen läser bibeln ! Det är skaldjur ihop med alkohol !!! Bröd e bra att äta...lägger sig som bomull först sedan skaldjuren, därefter kommer alkoholen o sabbar allt.

2006-09-16 @ 18:26:40
Hälsningar från : Me

Jag tror på R1 idetta fall.

2006-09-16 @ 23:19:53

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits