på denna front inte mycket nytt

Jag lever ett normalt liv. Därför funderar jag ibland på vad jag ska skriva om här. Skall jag göra en daglig rapport så blir det ofta rätt lika. Upp vid 7, dusch, leta kläder, frukost och tidning, iväg till jobbet, jobba som en iller hela dagen, hem igen när man känner sig relativt klar, sen allt som ska göras hemma, ett träningspass relativt regelbundet och.... ja så fortsätter det.... Detta är alltså en variant. Men den kan man ju hänvisa till... Man kan ha ett par olika som man kopierar in och så lägger man in eventuella förändringar..

Nej fullt så illa är det väl inte.

Idag har i och för sig mycket av ovanstående inträffat.
Men det är härligt när onsdagen är klar. Torsdag och fredag brukar ju för det mesta bara tjoffa iväg. Sen är det helg igen.

Denna helg är ju speciell. Val. Dessförinnan skall två kalas klaras av. Det blir ett tufft schema men det kommer nog att gå bra.

Idag har jag träffat en glad och nöjd man. Han hade gjort ett val som han kände sig riktigt nöjd med. Hoppas att familjen uppskattade räkorna han bar hem.

Till alla er som orkat läsa till slut säger jag bara: Ni är otroligt tappra!


Kommentarer:
Hälsningar från : R3

Det gör även R1 o R3 oxå men just idag e livet pest...vi är ju snoriga och hostiga men på fredag ska vi ta oss något stärkande samt gnälla över hur orättvist livet är :)

2006-09-13 @ 21:57:40
Hälsningar från : r1

just det!

2006-09-14 @ 09:10:03
Hälsningar från : R3

Dessutom förväntar vi oss lite empati från dig som faktiskt arbetar som soc.tant och ska förstå oss

2006-09-14 @ 09:40:24
Hälsningar från : Albinmagnhild

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits