lite rynkor...

kära nån... lite rynkor... om man börjar med botox kan man enligt forskare bli beroende. Det gäller alltså att passa sig. Man skulle kunna använda ett antal klyschor (då brukar väninnan vinda extra mycket med ögonen) som t.ex. att skönheten kommer inifrån. Eller nåt annat minst lika bra. Kommer bara inte på nåt just nu. Men det finns säker flera andra käcka små sentenser som handlar om hur vi ska hantera vår ångest inför att inte att duga sådana som vi är med allehanda fel.

Nu har jag jagat iväg sosne från Wow-spelet. Han käkar mörk choklad och ser på fotboll med maken. Kan det bli bättre (tycker de alltså). För egen del funderar jag på att starta nåt slags korståg mot sport i tv-kanalerna. Det är fruktansvärt. Jag tycker att det är snudd på värre än alla vidriga såpor som finns. För dem som inte vet så finns det många ligor och cuper som pågår nästan typ dygnet runt. Suck.
Det verkar vara ett bättre alternativ att lägga sig i sängen och läsa del tre i Damernas Detektivbyrå.

Idag har varit en bra lördag. Vernissage med kor och andra etsningar. "Lasse har en kompis" kittlade fantasin en del... Sen en stillsam fika. Bilfärd till grannsaden. Sen god persisk gryta.

I morgon är det bibelutdelning kyrkan. Dotern ska gå i konfirmationsundervisning. Sen kommer maken syster med make på besök. Lagom mycket aktivitet på en söndag.

Godnattkram till alla.

Kommentarer:

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits