det är måndag morgon och mitt huvud känns så tungt

nej jag bara skojar, det är måndag kväll. Men huvudet känns i alla fall lite tungt. Men det är väl mest för att det varit inne i dagens centrifug och rullat runt litet. Inte som för gamla Povel. En go paus fick jag på lunchen då min namne hämtade mig för en stilla lunch i solskenet. Det var bra. Men hur jag fick ihop det med dagar och stunder är en annan fråga.

Annars har det i huvudsak varit en bra dag. Bra samtal både högt och lågt. 

Dagen avslutades med en rask promme till fotbollsplan där sonen förlorade men med den äran. Han gjorde flera fina räddningar. Imorogn är det fotboll igen. Men elvamanna och mot lite större grabbar. "mindre press" konstaterade han. Ja de är kloka de små liven. Sätter in sig själva i ett sammanhang.




Kommentarer:

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits