så var det gjort

vi hade vår småbarnsperiodsreunion. Det var kul. 14-åringen undrade om det var föräldrarna till han som bet mej när jag var liten. Och ja det var det ju.

Vi käkade gott och pratade mest hela eftermiddagen. Konstaterade att det kanske kan få gå lite mindre än nio år till nästa gång. Det sista ekologiska vinet gick åt till maten. Sen har jag läst i GP att det aktuella vinet har fått fem fyrar. Vi har även testat det på goda väner som även de tyckte att det fanns en konstig besk bismak i den vinbärsröda dryck.

För att ge er andra soffpotatisar lite gott samvete kan jag informera er om att jag blev tvungen att hoppa över poweryogan denna dag. Känn på den!

Teatime!

Kommentarer:
Hälsningar från : Sverrejenny

Great site


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits