så är åter en helg till ända

... vi har hunnit med en hel massa... men också att ta det lugnt. Idag har vi varit i kyrkan. Dottern ska konfirmera sig. Det var bra. De hann med allt (gosskör, dop, bibelutdelning + liten predikan och annat) på under en timme. Det är bra tycker jag. Det skall inte vara för långt och utdraget. Då tappar alla fokus och börjar skruva på sig. Sen var det kyrkkaffe. Jag åt en kaka.

Sen åkte jag hem och fixade mat åt familjen. Svägerskan och svågern tittade förbi på väg hem. Trevligt. Vi ses inte så ofta så de där snabba visiterna är bra. Lite kaffe och en skorpa och orienterande samtal kring hur vi alla har det.

Tanken var att jag skulle gått på core på eftermiddagen. Eftersom schemat blev litet fördröjt blev det inte så. Och ibland är det tur när man inte gör som man planerat. Nu har jag varit på poweryoga. Kroppen känns avslappnad och fin. Bra grej tycker jag. Skall nog börja med detta igen.

Och så ska jag kolla bingolotterna. Antagligen har jag vunnit tre bilar eller så, det är ju väldigt vanligt. Ha. Jag hatar bingolotter. Kanske lite väl starkt ord. Ogillar är bättre. Men idrottssverige har fastnat i detta garn. Idrottföreningar förena er och frigör er säger jag bara.


Kommentarer:
Hälsningar från : Erlandkathrine

You will be hearing from me soon. Thanks


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits