ingen kick idag heller

mindspinning igen. ingen kick nu heller men det var betydligt trevligare än sist. kanske så småningom det dyker upp en kick. huvudsken är väl i alla fall att jag känner mig nöjd.

Sen har det inträffat nåt väldigt ovanligt i vårt hem. Dottern har städat sitt rum "jag har tom dammat lite grann sa hon" och jag var inne och slängde en snabb titt. Det var ungefär 200% bättre än i morse. Hon var dessutom på sitt soligaste humör. Man får passa på och njuta.

Ha det nu så bra alla ni där ute.

Kommentarer:
Hälsningar från : Anonym

låter som om hon skall ut o resa i helgen igen, alternativt tigga till sig en resterödströja. passa dig syster!

2006-10-10 @ 21:15:29
Hälsningar från : Me

Tack för att du öppnade mina ögon, jag höll på att slappna av:)

2006-10-11 @ 16:14:25
Hälsningar från : r1

du ser. det smyger sig på. som smallpocks ungefär.

2006-10-13 @ 19:26:14

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits