hets och nationalteatern

Vilken hetsig dag det har varit. Förmiddagen bara svischade iväg. Sen skulle jag luncha med vänninnan.... men kom hon... detta var en retorisk fråga så jag svarar inte på den. Som tur var hade jag mat med mig sedan gårdagen så jag fick nåt i mig ändå.

Sen var det eftermiddag. Och det var till att flyga mellan mötena och dessutom var jag tvungen att åka iväg för att få ordning på några papper. men när jag gick hem hade jag i princip koll på det mesta.

Det var alltså hetsen.

Nu är det dags för Nationalteatern, dvs jag ska städa. Jag har blivit en riktigt prältig människa det sista. Städar nästan varje torsdag. Vi får väl se hur länge det varar.

Så nu är det bara att gripa sig an det hele.

Kommentarer:
Hälsningar från : Anonym

förlåt.

2006-10-21 @ 21:10:14
Hälsningar från : Me

det kommer nya tillfällen :)

2006-10-22 @ 21:38:43

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits