gemensamma helgaktiviteter

Nu har jag och maken ägnat oss åt gemensamma aktiviteter hela helgen. På alla sätt. Umgåtts kort och gott. Dessutom har jag värvat honom till gymmet. Det skall bli så roligt när han hänger med och tränar. Tack vare detta så kommer vi dessutom att kunna åka bort på en weekend någonstans någon gång. När vi nu skall hinna med det! Men vi ökar vår gemensamma tid rätt så avsevärt tänker jag. Det kan va

Ja, ja det blir nog tid för både det ena och andra vad det lider. Gött har det varit att få lov att koppla av.

Annars är det deprimerat i halva familjen. ÖIS förlorade igen. Jag å andra sidan tror på guld. För Elfsborg alltså. Det vore verkligen kul om de vann.

Sen känner vi igen vår gamla vanliga tonårsdotter. Just idag råskäller hon för att hon inte får potatis, sås och och kött till middag....

Kommentarer:

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits