Brukar detta hända er?

En enkel fråga. Brukar ni koma ner till botten i tvättkorgen? Det har aldrig hänt mig. Jag tvättar, hänger och viker ihop. Styka har jag slutat med utom till mig själv.

Så satt vi på jobbet en dag och då säger nån. Varje gång jag kommer ner till botten i tvättkorgen så kommer det ny tvätt. Så följde ett långt utbyte om tonåriga barns och i synnerhets flickors bettende när det gäller tvätt.

Sen funderade jag över detta komma ner till botten i tvättkorgen. Det har inte hänt mig de senaste 15 åren.... hur gör de som då och då har ALLT tvättat? Dessutom kanske t.o.m. struket?

Nej detta är nog inget mål för mitt liv. Nu ska jag, ja just det, hänga tvätt....

Kommentarer:
Hälsningar från : r2

Har ingen korg, har ett backsystem som inte fungerar men jag ger inte upp. I vilket fall som helst så är det aldrig tomt i backarna heller. Det är så med familj o tvätt, städ o ICA Maxi det lämnar aldrig oss i fred.

2006-10-24 @ 08:52:27
Hälsningar från : jag

jag har aldrig sett botten. och efter dettaa meddelande går jag resolut in i tvättstugan och vänder upp och ner på den... och bestämmer mig för att inte sluta förrän allt är klart.

2006-10-24 @ 15:33:07
Hälsningar från : Me

Bra då vet jag.

2006-10-24 @ 20:31:43
Hälsningar från : Pia

När jag tvättar kommer jag alltid till botten......

2006-10-25 @ 11:35:54

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits