att vara eller inte vara

eller att vara eller inte bli en vara som någon travesterat senare, jag kommer inte ihåg vem.

Idag har det alltså varit Shakespears Hamlet på Borås Stadsteater. Det var riktigt bra. En sån där sparsmakad föreställning utan mycket, eller snarare nästan ingen, rekvisita. Sen var Hamlet en tjej och i stället för att kungen blev mördad av sin bror var det drottningen osv. Det var en bra och rapp föreställning.

Sen var det fisksoppa hemma hos kompisarna. Gott och trevligt.

Nu ska jag krypa till kojs med en god bok. Och hela söndagen är kvar på helgen.

Kommentarer:
Hälsningar från : r1

hej namne. teater är lisa för själen.

2006-10-08 @ 21:00:26
Hälsningar från : Me

Hej själv gick något av älgen ner? Ja det var en bra föreställning. jag kommer att åka till Borås på teater berl gånger i mitt liv.

2006-10-08 @ 21:05:52

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits