tillbaka igen

Två dagars paus. Kan vara välgörande för kreativiteten kanske. Jag måste bara få säga att jag tycker våldsamt illa om regn. Framförallt på hösten. Annars också förresten. OK jag förstår att man måste ha regn för fortlevnaden etc.... men det hindrar inte mig från att avsky detta väder. Och det spelar ingen roll vilka käder man har. Jag har mycket bra regnkäder men det gör inte för den skull att jag hoppar ut och sjunger i regnet.

Annars så är allt som vanligt. Har jobbat, kommit hem, ätit en macka och ska nu snart gå ut med hunden. Usch tänk vad jobbigt det måste vara för honom med regnet. Han får ju ha med sig sina våta kläder in och vänta tills de torkar. Tur för honom att han är nytrummad à la style économique - dvs extremt kort och inte så väldigt cocker spanielskt. Men han slipper ju ha våta fötter och öron dygnet runt då.

Jaja det är bara bita ihop och streta iväg ut.

Kommentarer:
Hälsningar från : r1

min vovve ville bara gå hem igen de gånger vi var ute. det var första gången han sprang före, i stället för efter.

2006-11-09 @ 08:06:35
Hälsningar från : me

min vovve verkar inte uppfatta så mycket av väder... han bara går till synes helt opåverkad. Konstig hund.

2006-11-09 @ 08:33:07
Hälsningar från : r1

han kanske hadde läggningsvätska i pälsen?

2006-11-09 @ 18:21:20
Hälsningar från : r1

hade med två d... nu svimmar jag.

2006-11-09 @ 18:21:44
Hälsningar från : Me

shit happens.... men nu har det ju slutat regna iaf
så nu kan man ju ta sig ut utan att behöva kura under ett paraply som man dessutom måste hålla fast.... isch

2006-11-09 @ 19:01:17

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits