min väninna slavdrivaren

har just jagat runt mig i gymmet. Den här här bra för detta och den här maskinen är bra för detta. Jag hade jättetråkigt men trevligt. I morgon kommer jag att ha träningsvärk. Egentligen skulle jag gått på poweryoga. Det känns jobbigt att låta bli och träna när man bestämt sig för det så detta fick bli ersättning för det uppiggande mentala yogapasset. Man kan säkert väva in lite yogatankar i träning på gym också.

Min väninna säger att bara du har gått ett par gånger så är det kul. Jag som inte ens hittar mitt program. Fastän vi letade båda två. Men som sagt. Det är alltid bra att ha en personlig tränare med sig. Sen sprang jag i 35 minuter på löpandet. Jag är verkligen inte snabb längre. Men det kan bara bli bättre. Kanppt 6 minuter per km är inte mycket att hurra för. Våninnans son tycker jag är märklig som tycker att just löpband är roligt. Väninnan är fundersam, men som jag sa till henne. Du som tycker det är kul med roddmaskin....

Nog om träning. Vilken bra helg vi har haft. Idag har vi äntligen hittat ett soffbord. Det blev ett i oljad ek. Ett satsbord. Enkelt och snyggt. Har vi tur så kommer det innan jul. Tyvärr har vi ingen bild på det.

Nu ska jag dricka litet te och sen kanske ett litet tag i klädkammaren :)

Kommentarer:
Hälsningar från : R3

Puhhh att du bara orkar .....

2006-11-27 @ 08:23:20
Hälsningar från : Me

Det är därför jag orkar :)

2006-11-27 @ 20:44:20
Hälsningar från : Eva-Lena Egsonius

Löpbandet ÄR tråkigt, men ska man välja mellan mörker, kyla, motvind o regn eller ett band som rullar på i samma monotona tempo så.......

2006-11-29 @ 19:34:09
Hälsningar från : Eva-Lena Egsonius

Min kommentar innan kan oxå passa in under rubriken "veckans I-landsproblem".

2006-11-29 @ 19:35:12
Hälsningar från : Jonas Persson

Bra!


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits