just nu ser jag fram emot

att få tillbringa helgen i en bioslaong. Har precis varit och köpt biljetter till fem föreställningar. Det ska bli härligt. Umgås med vänner och se på film. Fika och käka god mat. Kan det bli mycket bättre? Dessförinnan skall jag förstås städa och så har vi städdag i samfälligheten (men det är egentligen bara trevligt, det sistnämnda alltså) Och så har jag dessutom en härlig fredag framför mig. Med lagom mycket att göra på jobbet. Förmodligen hinner jag ner och träna en sväng. Det halsonda som jag tyckte mig ana något av är borta.

Så nu är det bara dags att upp och grabba tag i dammvippan och ta ett tag. Det är rätt ok med gamle Bob på (eller heter det i) skivspelaren. Den är riktigt bra, hans senaste skiva.

Kommentarer:
Hälsningar från : lilla jan

Det ser ut som det blir en go hösthelg,själv jobbar jag(tänk inte på mej när du myser i biosalongen)Honung finns så det är bara att komma bort.Trevlig helg.

2006-11-10 @ 12:14:46
Hälsningar från : Me

Jo jag ska tänka på dig, kanske skicka ett sms :) vad bra travar över nån kväll och hämtar honung.


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits