Jag har fått godis av sonen

Varje dag har han frågat om jag har ätit av dem. Nej har jag sagt. Han har inte frågat så mycket mer. Idag frågade han igen . Han satt så rart bredvid mig och frågade igen. Är de goda frågade jag. Ja sa han . Varför har du gett dem till mig då? Vet inte sa han. Jag öppnade en i alla fall. Den såg lite mysko ut. Men jag tog mod till mig. Den var inte från Buttericks i alla fall. Jag har fortfarande inte bestämt mig för va d den smakar. Men jag har nogrannare tittat på omslagspappret. Det visade sig vara Ginsengkarameller. Så nu väntar jag på energikicken.

Det är banne mej riktigt rot i.... Kan det vara nyttigt???

Nu ska jag snart städa. Det är ju torsdag. Imorgon har jag tagit ledigt. Jag är ju mamma också :)

Kommentarer:
Hälsningar från : r1

ledigt. bra grej.

2006-11-02 @ 21:33:29
Hälsningar från : Me

japp eller dajm

2006-11-02 @ 21:42:00

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits