historisk bild

här kommer en historisk bild, på många sätt. Framförallt så ser ni mig i städtagen och sen så ser ni faktiskt en antydan till leende. Idag sa maken att jag faktiskt genomgått en utveckling. Städat och inte varit så arg.... varpå jag replikerade att det nog till största delen berodde på att jag
1. hade plockat undan redan igår samt 
2. att jag under städningen dämpat mig genom att inta en styck fredagsöl.
Hmm han tyckte att det var synd att jag inte kunde ta det postiva i att han såg en utveckling. Vad säger man?

Så här såg jag ut i alla fall:


Nu är allt klart och jag skall sjunka ner i soffan. Snart är det filmtajm. Och fredag är skönt!

Kommentarer:
Hälsningar från : R3

Lite ansträngt leende kanske men ändå......visst är det trevligt att städa samtidigt som man tar en öl ?

2006-11-24 @ 21:49:08
Hälsningar från : Me

vad gör man inte för att se lite entusiastisk ut ....

2006-11-25 @ 00:09:51

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits