efter en halv dag arbete

är jag bara så trött. Trots start klockan 10 och slut klockan 15. Detta ser i mina ögon ut som perfekta arbetstider... Men jag är väl inte riktigt frisk ännu. Men jag känner mig mycket bättre än tidigare i veckan. Just nu verkar det vara mycket folk som är sjuka. Är väl en sådan tid.

Idag skall jag laga mat till sonen eftersom han ska åka och träna. Då behöver han ju ha lite i sin magra kropp. Sen springer han runt som ett skott och kommer hem go och glad.

För närvarande håller jag på och läser en mysko bok "De heliga" av Maria Küchen. Baksidan av religion när den är som sämst.

Kommentarer:
Hälsningar från : R3

Jag har ingen bok alls att läsa...måste ta mig till pocketbokhandeln snarast , när jag var där sist fanns det dock inga deckare som jag inte hade. Skit oxå !

2006-11-16 @ 17:04:37
Hälsningar från : R3 igen

Har köpt en ny bok idag !!

2006-11-18 @ 22:02:47
Hälsningar från : Anonym

det var väl änna dags, att vara utan bok är extremt trist

2006-11-20 @ 21:52:47

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits