åter på banan

eller för att vara mer exakt bandet - löparbandet alltså. Efter förkylningen kändes det verkligen bra att åter andas den svettiga luften på gymmet. Först ett pass bodypump. Sen försökte jag mig på att springa men bihålorna är väl inte helt i form så det blev till att gå i stället. Det guppar mindre vet ni.

Gissa om jag kommer ha träningsvärk i morgon. Men lika glad för det är jag.

Annars ser jag fram emot två roliga arbetsdagar - måste skriva så annars tror mina vänner att jag håller på att bli utbränd. Sen är det helg. Med mycket litet inbokat. Det ska bli skönt. Även om förra helgen i huvudstaden var rolig och kul. Så ska det bli bra att bara vara hemma. Sonen kanske ska på innebandy, men där går gränsen för min del. Annars är det lugnt.

Kommentarer:
Hälsningar från : R3

Blev lite orolig för dig i helgen när jag inte hörde något eller läste men förstår ju att det inte finns datorer i Sthlm :). Är snart på väg till Ullared ! Kul att du har TVÅ trevliga dagar på jobbet......inte utbränd men kanske lite vidbränd ?

2006-11-23 @ 06:43:52
Hälsningar från : Me

min syster har liksom inte datorn uppkopplad i sitt sparsmakade hem. Sen var vi ju där för att umgås med dem. Hoppas du hittade nåt bra i Ullared. Nej ang jobbet är jag nog inte ens solbränd fn. Haha.

2006-11-23 @ 21:50:34

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits