tillbaka på banan

som nog en del lagt märke till har träningsintensiteten gått ner. Det är inte så att jag för att skona känsliga själar underlåtit att rapportera om mina träningsvedermödor. Men intensiteten har varit låg under den senaste perioden och inskränkt sig till kvällpromenader med hunden och ibland maken. Cykelturer till och från jobbet räknas inte.

Men nu är jag inne i en ny positiv flow igen. Vilket innebär ett pass med body-pump igår med därpå följande konditionspass på motionscykeln (som i och för sig är mördande tråkigt men nyttigt). Idag har jag och maken varit ute och stavgått. Det är rätt trevligt. Dessutom fick maken möjlighet att pröva den nya "måste-ha-grejen" för alla motionärer. En pulsklocka. Ett observandum i sammanhanget är att jag inte har en sån. Nu när jag har tränat så mycket skall jag och dottern åka och köpa ingredienser till chokladcheesecakemuffins! Slutligen: Det är gott med långhelg.

Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Men det e ju jätte bra....först motionera som en stolle sedan vräka i sig massor av kalorier....nu e du värre än mig :)
Här har nästan alla stavgångare käcka kepsar och shorts på sig, gärna en tröja som är gul och blå...ett tips....

2006-05-25 @ 14:09:26
Hälsningar från : Me

....men snälla du... jag behvöer inte ätta mycket...bara lite grann för smakens skull... det är ju ändå bättre att förts motionera än att låta bli! Puss

2006-05-25 @ 16:54:23

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits