Snäll?

Ibland är jag snäll. Idag . har t.ex jag och 14-åringen varit och shoppat. Det bästa är att hon blir så himla snäll när man shoppar. Framför allt innan men det dröjer sig kvar ett tag efter turen också. Så på det sättet kan man köpa sig en smula lugn och ro. Regnet har inte kommit ännu. Det är bra. Varför kan det inte regna på nätterna och vara soligt på dan. Det hade väl varit mycket bra för alla. Vi skulle få mycket ljus på oss. Allt skulle växa bra. Man kunde ta på sig "rätt kläder". Ja, ja nu är det ju inte så.

Idag är det alltså  lördag. Jag är snäll, dottern är snäll. Sonen vann med 9-2 och maken har fått sin uppsats godkänd och nu ser han på fotboll. Sammanfattningsvis råder alltså FRID.

Kommentarer:
Hälsningar från : Anonym

Hahahahah...du blir utnyttjad....av tonåringen alltså. Självklart e hon snäll tills i morgon....då vill hon shopa igen :)Jag har överlevt 2 tonåringar...e inne på min tredje ! Fråga mig !!

2006-05-13 @ 17:56:32
Hälsningar från : Me

Men det är väldigt skönt. Just nu jobbar hon också av sitt guldpass. Det är vilsamt. Bara väntar på när hon inser att det är värre än hon tror...

2006-05-13 @ 19:22:45
Hälsningar från : den andra mitt i natten.

du e så curling baby. och vem bedömer vad som är rätt kläder. för en vinterälskare torde ju thermo vara super-plusplus-rätt.

2006-05-14 @ 02:39:47
Hälsningar från : Me

jag vet... curling är ett centralt begrpp i vår familj men vi jobbar på det på det ena eller andra sättet. sen väljer hon sina kläder själv alltså... inte jag, jag bara betalar:)

2006-05-14 @ 12:16:39

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits