så var det över

så mycket laddning för en kväll. Och vi pratar inte melodifestival utan 50-årsparty eller 100 som det egentligen var. Det var kul tyckte framförallt - som det ska va - jubilarerna. Kul med en fest tyckte jag där ingen kände alla. Sen var det en pers måste jag säga.... Skulle maten räcka?  (det gjorde den) det flytande? (det gjorde det) Det är mycket som ska klaffa.
Men vad trött jag var i morse när klockan ringde 7.30. Sonen hade gått vidare i Klassbollen. Han hittade inte sina shorts och t-shirt, vi irrade kring och letade efter dem tills jag hittade dem där den ordentlige maken hade hängt upp dem "det kan ha varit jag" medgav han. Somnade sen om som en sten till nästa gång klockradion gick igång. Lika trött igen. Ingen frukost hemma. Maken trampade bort till den lokala supermercadon. Sen var det städning. Nu har vi rodlat i soffan och sett på reprisen av melodifestivalen. Slumrat litet.... Tur att det är kort vecka som ligger framför en.

By the way. Sonens klass kom på tredje plats. Han var nöjd.

Kommentarer:

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits