Pulsbaserad träning mm

Ny grej så att man vet att man tränar rätt. Man skall ha lagom hög puls beroende på vad man vill uppnå. Praktiserades på spinningpass. Jag är fortfarande övertygad... spinning är inte nåt för mig. Att cykla inne i ett litet rum tillsammans med 30 andra. Och inte röra sig en meter... det är i och för sig samma som på andra konditionsmaskiner men just spinning har jag extremt svårt för. Springer hellre i skogen.

Barcelona i helgen var bra. När jag orkar återkommer jag med en reseskildring.

Kommentarer:
Hälsningar från : den andra

pulsbaserad träning praktiserar jag bara på natten. snarkningarna kräver sin kondition kan jag säga.

2006-05-03 @ 22:40:41
Hälsningar från : Pia

Vet inte varför hon hela tiden ska skriva om sin träning.......Vi vill ju läsa om smaskiga saker som hänt i Barcelona. Den veckan hon ska vara hos mig lovar jag att hon ska skriva varje dag vad hon gör och inget om träning.

2006-05-04 @ 07:24:28
Hälsningar från : me

du vet inte vad du har lovat.puss

2006-05-04 @ 12:25:13

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits