lång dags färd mot natt

Så känns denna dag. Ett enda långt harvande på arbetsplatsen, hemma klockan 20.30. Dessutom var gårdagsnatten mycket kort. Så det ska bli gott att få sova. Imorgon är det dramatik som gäller. De höga potentaterna kommer för att lämna sin synpunkter på verksamheten. Det är, jag vet inte vad jag ska benämna det som, nervöst kanske. Nej jag vet inte riktigt. Det känns iaf som bara detta är gjort så kan jag i lugn och ro ägna mig åt kalasförberedelserna. Steka falafel och baka kaka.

Nej nu känns huvet alldeles tomt. Jag har inget mer som jag vill delge min omvärld.
Godnatt jord.

Kommentarer:
Hälsningar från : den andra

om vi säger så här; jobbets plånbok är inte din plånbok. du är en ytterst duglig kvinna och vi är väldigt nöjda med allt du gör.

speciellt om du kan skjutsa till skyttet i morgon då jag jobbar.

2006-05-15 @ 22:41:46
Hälsningar från : Helena

hade gärna gjort det men erik ska spela fotboll, ack, ack,

2006-05-15 @ 22:44:37
Hälsningar från : me

tack för övrigt för det jagstärkande terapeutiska uttalandet.

2006-05-15 @ 22:47:14
Hälsningar från : Pia

E de elaka mot dig kan du ringa mig !!! De ska inte komma med sina kråsskjortor med matscj´hande kjolar o vara taskiga mot dig....de e bara 300 mil mellan oss. Klart att du fixar detta Helena !!! De verkar bara vara så rediga men de e små möss, skit i dem, bit dem, slå dem, spotta på dem.....Har varit med om detta själv......rediga kvinnor o män som gömmer sig bakom massa papper och harklar sig hela tiden. Krams

2006-05-15 @ 23:39:15
Hälsningar från : me

I know. Ordinary people. vanliga socialarbetare precis som en annan... men nåt händer med dem när de börjar arbeta med tillsyn....

2006-05-16 @ 07:39:23
Hälsningar från : jag (den andra)

Hur gick det idag, är du lugn? du såg fin ut på promenaden.

2006-05-16 @ 21:26:53

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits