Frestelser

Fredagar är bäst. Idag Har det varit en rätt bra dag. På eftermiddagen fick jag ett sms från maken som så lovande inbjöd med "får jag fresta med"... å ja tänkte jag, vad har han nu hittat på för kul. Han kan ju när han vill... fortsättningen som följde var "en timmes stavgång"... vad säger man???  Vi var faktiskt ute och det var rätt skönt. Men det är inte samma ska som att springa. Och nu säger vän av ordning att det är det ju inte heller. Nej jag vet det men jag måste ändå få konstatera detta. Detta är ett exempel på bra och skonsam träning för den som behöver komma igång :-)

Nu är det grill som gäller innan det kalla äckliga vädret som är utlovat anländer. +en gin och tonic som jag verkligen har förtjänat idag.

Utbildningsmomentet angående stavgång utgår. Men jag tycker också det är töntigt det är därför vi alltid tar bilen och går nånstans där vi inte möter nån:) Men det är nyttigt. När vi var på mallis så vi folk som gick luftstavgång.....


Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

mmmmmmmm det e ju underbart att läsa din blogg....varje gång....ikväll har vi käkat grill på restaurang Anitas..mycket gott sedan satt vi oss i bilen och åkte hem. Ingen stavgång här inte.

2006-05-12 @ 21:57:37
Hälsningar från : me

kanske att jag ska ta med ett par när jag kommer ner:)

2006-05-12 @ 23:39:46
Hälsningar från : den andra

jag har jobbat på ungdomens kulturmönstring, och det var så skoj :) kom hem precis efter 10 timmar. lycklig som en iller!
stavgång är verkligen skittöntigt, men bra har jag hört. du är duktig gutta som sköter om din hälsa, och vi räknar med att vi får en regncheck på nästa träning. pussa.

2006-05-13 @ 02:21:20
Hälsningar från : den andra igen.

och vad kallar man det då? privat, kommunalt finansierad skola? :)

2006-05-13 @ 02:34:53
Hälsningar från : den andra

nu har jag ändrat i mitt inlägg. nu kan du gympa i ro :)

2006-05-13 @ 16:48:59
Hälsningar från : Me

får väl titta på detta då.

2006-05-13 @ 16:51:57
Hälsningar från : Me

Ett observandum. Jag gympar aldrig.... jag idkar målmedveten träning. Förövrigt får jag tillägga att jag inte riktigt hänger med i ovanstående resonemang.

2006-05-13 @ 16:54:52
Hälsningar från : Me

OK. Har kollat. Du kan kolla min kommentar.Puss

2006-05-13 @ 19:31:16

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits