En dag i mitt liv

Här kommer ett mycket kort, snudd på depressivt,  inlägg. Denna dag har varit extremt vanlig. Dvs jag gick upp. Åt frukost. Cyklade till jobbet. Jobbade - litet för länge - fick en hel del gjort. Åkte och handlade. Ute och stavgick med maken och hunden (vågar knappt säga det) Skulle eg sprungit men kände inte för det. Dammsög. Pratade litet i telefon. Drack en kopp roiboste. Tvättade. Ja och mer var det inte. Så här håller det på mest hela tiden. Och nu ska jag hänga tvätt och sen ska jag sova. Och i morgon .......


Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

och på lördag kommer du till mig !!!!

2006-05-31 @ 07:46:27
Hälsningar från : ragata1

ja, precis så som du gorde förra året helena. det blir väl bra :)


mi hi hi

2006-05-31 @ 15:56:37
Hälsningar från : Me

Helena, det finns ett lugn i upprepningen...

2006-05-31 @ 23:38:55

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits