dagen efter

Det gick relativt bra. Men det är otrevligt med människor som använder sin maktposition för att trycka till dem som de ser är sårbara. De kan väl gå på dem som kan försvara sig i stället tycker jag.

Jag känner mig i alla fall rätt nöjd just nu. Får väl se när myndigheten fattat beslut och bestämt sig för vad man ska tycka. Det lär ta ett tag för de fick litet att fundera på. Allt är inte alltid som man tror. Ibland kan saker sedda ur betraktarens öga bli fel beroende på hur man vill tolka saker och ting.

Nog om detta.

Om två och en halv vecka ska jag vara ledig. En hel vecka för mig själv. Ja också min goa vän och hennes familj förstås... Det ser jag fram emot.

Men först är det party på lördag som en del ju missar. Nu är det hårdplanering som gäller. Idag var maken och ordnade det flytande. På detta party kommer ingen att sakna något lekamligt. Det kommer att bli gott, glatt och livligt. Tänk er själva två glada 50-åringar med sitt bästa partyhumör med. Ja det ska bli kul!!


Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Hmmm ska bli skit roligt när du kommer men jag undrar som sagt om du kommer att ha abstines efter några dagar när du inte kan gå på gympa eftersom du vägrar gympa på stranden. Snart ska jag skriva inköpslista :)

2006-05-17 @ 19:11:15
Hälsningar från : Me

jag får väl ta tidiga morgonpromenader

2006-05-17 @ 21:07:43
Hälsningar från : den andra...

jag är fett avundsjuk.

2006-05-17 @ 22:45:22

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits