Blötdjur mm

Har precis avslutat läxhjälpen. Vet nu en hel massa om bötdjur, plattmaskar mm. Vad är det t.ex. för skillnad på en snigel och en snäcka? VIlken är den vanligaste snäckan i Sverige? Ja det är mycket som man inte vet. Vad är kloakdjur?
Nu har ni fått litet att fundera på.
Idag har jag gjort typ samma som igår fast jag har inte tränat och dammsugit. Däremot har jag varit på examensfest.  Det var kul. Det är ett gäng med typ samma personer som man ser i olika sammanhang men det är alltid lika roligt. Idag var dessutom en av mina världsmedborgarbekanta där. Kul att dryfta skillnader mellan olika kulturer etc. Hon berättade bl.a. om vilka kulturkrockar som inträffar i omklädningsrum och vi konstaterade att amerikaner är extremt pryda.

Nu skall jag gå och lägga mig. Väntar med spänning på hur det går med Pias billetande. Om du fixar bil så städar jag med dig. Jag har ju faktiskt städat den lägenheten förr!! Det kommer att gå som en dans!

Kommentarer:
Hälsningar från : den andra

det skulle vara en ära att hjälpa med trädgården. jag och pia studerade faktiskt lite kryp igår också, bla myggor och köttflugor. det sistnämnda har ju verkligen ett förfärligt namn. varför heter det så? - jag skall bli vegan tror jag.

2006-06-01 @ 08:24:08

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits