blek och skön !?!

.möjligen värmeröd blir man då man tvingas sitta på ett kontor i strålande solsken hela eftermiddagen där markisen inte funkar. Höll på att sätta på mig solglasögonen inne men då kunde jag inte läsa va det stod på skärmen. Om jag öppnade förnstren så flög samtliga papper iväg och plötsligt uppstod den där röran som det ser ut som om jag har...Jämmer och elände. Jag drog så fort jag kunde och vad skönt det är här i hallens dunkel... nu ska jag ut och andas luft och se på när sonen skjuter.

Kommentarer:
Hälsningar från : den andra

vi borde göra en sanktion ang att jobba då det är sol tycker jag.

2006-05-09 @ 17:38:54
Hälsningar från : den andra (igen)

ps. gutta var allt annat än blek. jag tror inte hon jobbar egentligen ds.

2006-05-09 @ 19:52:55
Hälsningar från : Pia

.....hon e ju kommunalarbetare :)

2006-05-09 @ 20:23:02
Hälsningar från : Anonym

... och :-). Nu har jag iaf varit ute och sprungit... e lätt rosig och så!

2006-05-09 @ 21:00:08
Hälsningar från : den andra..

du, det är faktiskt (helt ärligt) ganska ohälsosamt att kuta när det är jättevarmt. vi vill inte ha någon kollaps borta i nolhagaviken eller så. var försiktig. i övrigt tycker jag att du är jäkligt duktig. göteborgsvarvet kanske?

2006-05-09 @ 21:24:58

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits