att vinna eller inte vinna

är just nu frågan i derbyt. ÖIS-IFK. Jag håller inte på någotdera laget. Men är solidarisk med sonen. Heja ÖIS!!! Maken och sonen bet ihop inför matchen och ställde in sig på förlust. Det är bästa att vara förberedd, hittills har de iaf fått in ett mål (halvlek 1-1). Alltid nåt. Det har varit tungt att vara öisare det sista. Själv njuter jag av stillheten i hemmet. Bara jag och hunden här. Jag har varit och tränat en stund (Bodypump). Om jag inte talar om det undrar ni ju!!

En annan sak som hänger ihop med ovanstående. Jag är inbiten Elfsborgare. Dottern är GAIS:are så vi har spridit våra gracer!

Kommentarer:
Hälsningar från : den andra

mina frön är på ullevi. kanske de kan vinka till varandra? själv håller jag på blåvitt... jag med.

2006-05-10 @ 21:26:25
Hälsningar från : me

...kanske men jag tror att sonen inte vill se åt någon blåvit anhängare just nu...

2006-05-10 @ 21:30:52
Hälsningar från : me

det är väl total depression i min familj idag. öis förlorar och gais blir fullständigt manglat av hammarby.

2006-05-10 @ 21:33:31
Hälsningar från : Mileah

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits